keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Saunavalolasi

Tasainen ei ole suhde ystävien. Pitkästä aikaa kohdatessaan vie lämpeneminen oman aikansa. Kaikki ei ole ennallaan. Ei niinkuin ennen. Oman aikansa ottaa suhteen löytyminen, yhteinen nauru. Lämmin hymy, luonnollinen keskustelu. Hetken aikaa olen onnellinen. Olen saanut ystäväni takaisin. Luulen kaiken olevan kuin silloin pienenä lapsena. Ei ollut.

Ei tarvita kuin muutama virhearvio ja hauras lanka on mennä poikki. Kiristyy se kiristymistään. Sauna, valo ja lasi. Kolme epäonnistumista. Yksi sanaton hiljaisuus.

4 kommenttia :

  1. Jotenkin tosi "runollista" tekstiä, jos sitä niin voisi edes sanoa, mutta tykkääntykkään! Ihanan jotenkin salaperäistä ja omalla tavallaan tätä voi tulkita monin eri tavoin. Ja huippuja kuvia kaiken lisäksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hassua, etten enää osaa kirjoittaa blogiin muulla tavalla. Toisaalta, en ole ennen tätä ikinä muualle näin kirjoittanutkaan. En osaa sanoa, miten tämän tyylin siis kehitin... :D

      Mutta kiitos aivan suunnattomasti kauniista sanoista!

      Poista
    2. Voin yhtyä edelliseen, kirjotat niin hyvin! Sun kirjotustyylissä todellakin on jotain runollista, ja jotain, mikä tuo tekstin lähelle, vaikka se ei minun elämään liittyiskään! Tulkinnalle jätät myös usein varaa, ja se tuo kirjoituksiin tuon salaperäisyyden varjon.. :-) Tykkään myös! (niinku varmaan aika monesti oon tainnut sanoa) Kuvista myös plussaa :-)

      Poista
    3. Sä olet kyllä mun yksi lempikommentoija! Te molemmat aurinkoiset piristätte mun päiviä niin paljon! :---) Kiitos jälleen aivan suunnattomasti, ihanaa kuulla palautetta!

      Poista