lauantai 22. helmikuuta 2014

Muutoksen aika

Toisinaan on mukava uusiutua. Tehdä muutoksia. Kokeilla jotain, mitä ei ole koskaan kokeillut. Se raikastuttaa, se puhdistaa. Tuntuu kuin näkisi peilistä aivan uuden ihmisen. 

Minä menin ja varasin kampaaja-ajan lähes hetken mielijohteesta. "Sulle sopisi lyhyet hiukset." Se riitti perusteluksi. Uudella tukalla kotiin mennessä sain kuitenkin pikkusisaruksilta aitoa palautetta: "Hölmö, mitä sä olet mennyt tekemään?" Sitä minäkin mietin. Silloin nahkatuolissa istuessani ja 15 senttimetrin mittaisia putoilevia hiustuppoja katsellessani totesin nimittäin itsekin, että mihin ihmeeseen sitä on taas ryhdytty. Pitäisikö ensi kerralla edes vähän ajatella ennen toimeen tarttumista. Sen jälkeen en ole kuitenkaan katunut. En vielä.


8 kommenttia :

  1. sopii just tosi hyvin sulle noi! :)

    VastaaPoista
  2. Mä en kohta enää ala! :-D :''DDDD Mä oon ajatellu kauan pitkien hiusten leikkaamista lyhyiksi, johonkin polkka-olka väliin. En oo vielä uskaltanut. Mutta mahtava että uskalsit ja sopii hyvin sulle, ja jos kaduttaa niin nyt nuorena ne vielä kasvaa takaisin! Itekkin kyllä joskus vielä leikkaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan samoin perusteluin määkin leikkasin. Kyllä ne takasin viimestään kesän aikana kasvaa, jos alkaa kaduttamaan. Ja siis rohkaisen todella, tunuu hauskalta tehdä muodonmuutos. Vaikka onhan lyhyet hiukset aika erilaiset, ei saa sotkunutturaa.. Mut kiitos sulle!

      Poista
  3. Hui, nostan sulle hattua, itse en uskaltaisi leikata lyhyeksi! :o
    Noihan passaavat sulle vallanmainiosti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se jännää. Mutta kun päätöksen tekee tarpeeksi nopeasti ja fiilispohjalla, ei kerkiä pohtimaan liikaa.. :D Kiitos paljon!

      Poista
  4. Elsa, oh my what has happened!? Oikieesti sopii sulle aivan ihanasti, mä hetken aattelin et oot jollai jipolla vaan vääntäny hiukset taakse mut sit olin sillee, eeeeei se on oikeesti. Hui, mutta aivan ihana, olet söpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, tein minä sen ihan oikeasti! Puolet tukasta jäi kampaajan lattialle. Kiitos ihana! ♡

      Poista