keskiviikko 3. syyskuuta 2014

@Havsbadet

Aurinko paistaa ja taivaalla ei näy pilvenhattaran hattaraa. Jäätelö sulaa. Nuolaisen. Makeaa. Toisin kuin merivesi suolainen. Kyllä, tahdoin sen aivan itse maistaa. Maistoinkin. Reppu selästä, kengät jalasta ja paljaat jalat vasten valkoista santaa. Tässä minä seison upea maisema edessäni, olen olemassa, elän. Tekee mieli pinkoa pitkin rantaviivaa. Hypätä pullopostina meren laineisiin ja lipua kohti ulappaa. Mihin kulkeutuakaan virran viemänä, kokemaan, näkemään monta asiaa, uutta, mahtavaa. Pysyn kuitenkin iloiten paikallani. Meillä on aikaa.

Ruotsin reissun kuvat taputeltu kasaan.

4 kommenttia :

  1. Aivan ihania kuvia! Tekstiin uppoutui niin että pystyi melkein haistamaan meriveden ja kesäisen tuulen. Ihana piristys pohjoisen synkkään päivään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos minä piristin sinun päivääsi, niin teit kyllä samoin minulle. Oli ihana lukea palautettasi! Kiitos ja aurinkoa syksyysi! :--)

      Poista
  2. sun blogi on täynnä mahtavan ihania kuvia. tää on mun yksi lempiblogeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Nämä ihanat kommentit todella motivoi jatkamaan! :--)

      Poista