torstai 21. toukokuuta 2015

Edelläkävijöistä

paita seppälä / neule h&m + diy / farkut seppälä + diy / hattu seppälä / kengät vans

Ihmiset haluavat olla ensimmäisiä. Voittaa ja saada siitä mainintaa. Tai ainakin päästä mainistsemaan siitä itse. Voi olla, ettei päde kaikkeen, mutta ainakin seuraavaan istuu kuin nyrkki silmään. Ihmiset haluavat olla muita edellä kuluttaen lausetta: olin/omistin/tein/tiesin ennenkuin siitä tuli suosittua. Musiikissa, muodissa, urheilussa. Kaikissa pätee. Olin aikaamme, aikamme ilmiöitä edellä.

Hienoa on myöntää itse sortuvansa samaan. Radiossa soinut tämä kappale - olin luukuttanut sitä jonkin aikaa ennen muiden havahtumista samaan. Pitkä polkka - on roikkunut jo vuoden päässäni ja huippubloggaajat kilvan lyhentävät hiuksiaan vasta nyt. Kettureput - minulla on ollut oma minini jo ala-asteelta lähtien, kun vasta muutama vuosi sitten loput löysivät myös sen hienouden. Sekä farkkurotsi että adidaksen jumppakassi - ne löytyivät kaapistani ennen ajan hermoilla kiitävää ystävääni.

Ja muuta en sitten keksikään. Mutta edellä mennään, todistetusti.

Kenellä alkoi kiehuttamaan? Kenties kaikilla muilla paitsi itse kehuskelijalla. Minulla. Syyttävä sormi kohti omaa napaa. 

6 kommenttia :

  1. Ihana toi sun asu! Tollane simppeli ja rento :) Ja noi kuvat, aivan upeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viihdyin itsekin siinä erittäin hyvin! Näyttää niin paljon freesimmältä, kun on päällä muutakin kuin mustat pillit. Ja näitä kuvia katsellessa tuntuu hassulta, kun ajattelin näyttäväni näissä vaatteissa kauhean "värikkäältä". :D Ja pah.

      Kiitos kovasti mukavata kommentista Anna! :--)

      Poista
  2. Tosi kivasti kirjotettu ja ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla. Minä kiitän palautteesta! :--)

      Poista
  3. Haluaisin pitää sua sylissä hellästi söpöliini ♥ Ihana Elsa

    VastaaPoista