tiistai 30. toukokuuta 2017

Lupaan olla reipas

Minä olin alakuloinen. Istuin kahvikuppiini tuijotellen ja murehdin. Hypistin taas paitaasi ja mieleeni palasi tuoksusi. Ja vasta toissapäivänähän sinä lähdit. Etkä edes lähtenyt oikeasti pois. En minäkään. Tämä on vain mainoskatko. Miksei suoraa lähetystä voi pikakelata?

Ehkä tämä mainoskatko ei ole ihan samanlainen turha, jota spotify soittaa minulle tämän tästä. Ehkä tämän kohdalla naisäänen kysyessä haluanko kuunnella ilman mainoksia, vastaankin en. Nyt on aika olla erillään ja oppia lisää. Hetki vain. Tämä ei ole helppoa, mutta lupaan olla reipas. Tiedän, ettet halua minun olevan allapäin. Toivoit, että voisin nauraa taas. Ed Sheeran laulaa kauniisti ja minua kyllä jo hymyilyttää. Muistin, mitä on ilo ja rauha. Sellainen, jota edes sinä et voi minulle antaa. 

Tiedän jo nyt; tämä aika on tärkeä. Hetki vain. Lupaan olla reipas.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti